top of page
OVERONS-Case-Geberit_01.jpg

Geberit

Aantal evenementen: 62
Locatie: Diverse lifestyle evenementen in Nederland

 

Opdracht

Overtuig Nederlandse consumenten van de nieuwe frisheid, comfort en hygiëne van Geberit Aquaclean douche-wc’s. In het Europese programma krijgt Geberit Nederland deze promotruck een hele zomer ter beschikking. Bereik zoveel mogelijk doelgroep-consumenten en laat hen dit product aan den lijve ondervinden.  Zoek de beste lifestyle evenementen van Nederland. Sport-events, music-events, vakbeurzen en culinaire festivals. Selecteer op basis van bezoekerskwaliteit door een gedegen doelgroeponderzoek per event. Stel een tourlijst op waarbij deze promotie truck zo min mogelijk stilstaat. Zorg dat logistiek en technisch alles op rolletjes verloopt. Manage een promotieteam dat pro-actief zo veel mogelijk gasten kennis laat maken met de Geberit Aquaclean.

 

Resultaat

Elk jaar worden er in Nederland duizenden publieks-evenementen georganiseerd voor miljoenen bezoekers. Na een gedegen onderzoek zijn binnen het tijdsbestek veel standplaatsen geboekt die bezocht worden door de doelgroep. Deze truck functioneert alleen met krachtstroom, water en rioolaansluiting. Per evenement weer een logistieke achter-de-schermen klus. Het draaiboek opgesteld, vergunningen geregeld en een promoteam dat enthousiast is. Het is een foutloze tour geworden. 

Referentie van Geberit

Deze truck reist door Europa en wordt ingezet en gecontroleerd door Geberit Europa. Van alle landen was Nederland het beste georganiseerd. Door een minutieus draaiboek dat door alle partijen gedeeld wordt, is de ruimte voor fouten in de planning, techniek personeel en logistiek nihil. Technisch perfect, logistiek slim en een professioneel team.  Dit heeft geleid tot een hoge conversion rate met veel awareness, leads en sales.

Alvast aan de slag met uw promotie? Vraag nu gratis een inspiratiesessie aan.

Meer informatie op de pagina: Promotie / Roadshow.

Galerij

Logo_S4_200x200.png
bottom of page