LUMC: Road to succes
Aantal gasten: 2.500
Locatie: Eigen terrein LUMC
Opdracht
Bedenk en organiseer een themafeest dat begrip toont voor het sentiment van de werknemers. Op dit moment is er een ingrijpende reorganisatie gaande. Het management heeft besloten dat juist in moeilijke tijden het belangrijk is om bij elkaar te komen in een informele setting. Om samen plezier te maken en de collegialiteit te versterken.
Resultaat
De reorganisatie is half achter de rug, er is veel werk verzet. Het einde is in zicht, maar we zijn er nog niet. S4Events bedacht het “road to progress” feest. We gaven dit thema grafisch weer in de alom bekende vormgeving van Route66. Op deze manier konden we het zware thema vertalen naar een luchtiger USA themafeest. De cateraar kan zich te buiten gaan aan bv. hamburgers, corn-on-the-cob, salad-shakes en natuurlijk: roadkill from the BBQ (ook vega). Bij de verschillende uitgiftepunten was het personeel gekleed in ouderwetse western outfits, nieuwerwetse bomberjacks of (bij een stand als een route66 garage) met (nep)smerige overalls.
We huurden grote cactussen en herkenbare highway roadsigns, een compleet garage/pompstation een saloon (met klapdeurtjes), neonreclame, oude auto’s met vleugels en theaterdoeken met grand-canyon vergezichten. Op het hoofdpodium programmeerden wij u een goede band die alle USA hits ten gehore bracht. Op het tweede podium (rustige gedeelte) programmeerden wij een kleine band die Johnny Cash en Dolly Parton achtige country&western achtergrond muziek speelde.
​
Referentie van LUMC
Voor het eerst grepen wij het jaarlijkse personeelsfeest aan als communicatiemiddel. Met de boodschap: “We zijn er nog niet, maar wel keihard op weg” kwamen wij de critici tegemoet en staken wij de bezorgden een hart onder de riem. We zijn onder de indruk van het effect van deze live communicatie.
​
Alvast aan de slag met uw Themafeest? Vraag nu gratis een inspiratiesessie aan.
​
Meer informatie op de pagina: Themafeest.