From Twello With Love
Aantal gasten: 1.100
Locatie: Pathé Ede
Opdracht
Een exclusief evenement in 's lands grootste bioskoop was een lang gekoeterde wens van Wasco. Met een klantenbestand van 99% mannen, is de première van de nieuwste James Bond film een match made in heaven voor deze doelgroep. Bedenk een evenement rondom deze première die ervoor zorgt dat niemand dit wil missen (FOMO). Zorg ervoor dat de deelnemende sponsoren net zoveel aandacht krijgen als 007. En de partners moeten net zoveel lol hebben als de klanten.
Thema: From Twello with Love.
Resultaat
Om het publiek in de stemming te brengen en om exposure te genereren voor de 4 partners hebben de 4 directeuren van Grundfos, Remeha, Residio en Wasco een heuse bioskooptrailer opgenomen voor de film: "From Twello with Love". De actie is bloedstollend met een gevecht tegen de klok én de stijgende temperatuur... Maar het bleek uit te draaien op een gevecht tegen het corona virus. De wereldwijde 007 première werd maar liefst 4 x uitgesteld. De verwachtingen waren inmiddels zó hoog opgelopen dat alles uit de kast gehaald moest worden voor de preparty en de afterparty: de blauwe loper werd uitgerold, Aston Martins ingehuurd, overal eten en drinken, een DJ die alleen met 007video's draaide.... zelfs in de parkeergarage klonk er al de bekende muziek.
Referentie van Wasco
Na 2 jaar verplicht thuiszitten en de voortdurende marketing aandacht voor dit originele evenement was de gastenopkomst bijna 100%. We hebben zó ontzettend veel positieve reacties en bedankjes gekregen van onze klanten.
Missie geslaagd!.
Alvast aan de slag met Live Communicatie? Vraag nu gratis een inspiratiesessie aan.
Meer informatie op de pagina: Live Communicatie.