Aantal gasten: 2400
Locatie: Brabanthallen / IJsselhallen / Teats / Broodfabriek
Opdracht
1. Er zijn veel vak-bijeenkomsten in deze branche. Creëer het evenement dat de nieuwe branche-standaard zal worden qua communicatie, uitstraling en design. Zorg dat dit kennis-event er qua professionaliteit met kop en schouders bovenuit steekt.
2. Ontwerp een kennisevenement waarbij de gasten doorlopend vakkennis opdoen, zonder ze van de beursvloer weg te halen.
3. Pas de communicatie aan. Bestaande klanten en prospects moeten ongemerkt een beurs beleven die inspeelt op de specifieke interesses.
Resultaat
1. We ontwierpen uniforme stands met full colour bedrukking tot 4,5 meter hoog. Goede zichtlijnen waren lijdend in het beurs-plattegrond-ontwerp.
2. Met de vertaalslag van de Wasco kernwaarden naar diverse podia midden op de beursvloer bleven de bezoekers daar waar iedereen ze wil: midden tussen de stands. Door inzet van silent-meetings was er geen overlast voor de standhouders: draadloze hoofdtelefoons zorgden voor perfecte verstaanbaarheid en gooi-microfoons voor ludieke interactie.
3. Door middel van een slimme registratie en ontvangst scheidden we de 2 doelgroepen voor een optimale beurservaring. Door verschillende kleuren keycords was voor de standhouders duidelijk wie ze spraken, terwijl de bezoekers dit subtiele verschil niet opmerkten.
Referentie van Wasco
Wasco kiest wederom voor S4Events B.V. omdat dit bedrijf als kleine zelfstandige ondernemer vakmanschap met passie combineert en originele concepten bedenkt, creëert en uitvoert. S4Events denkt in een vroeg stadium actief mee om doelgroepen in kaart te brengen en doelstellingen meetbaar te realiseren. Het vergroten van de kennis en het verhogen van de loyaliteit van de gasten hebben zij weten te realiseren.