Blog

Online event

7 tips en ideeën voor online events

Daar ga je weer, met een kopje koffie in de hand richting dat ad hoc ingerichte kamertje, waar de laptop staat. Klaar voor het online event van dit moment, voor de online meeting, het webinar, de webcast of de zoom of Teams bijeenkomst. Die laatste termen zijn in vogelvlucht in ieders vocabulaire opgenomen het laatste halfjaar. Deze termen hebben voor velen een nare bijsmaak. Vergaderingen en besprekingen via de online mogelijkheden zijn voor veel mensen zwaar en kosten extra energie. Hoe motiveer je de deelnemers om toch naar het online event te komen… Hoe maak je van een online event een prettige ervaring voor iedereen? S4Events organiseert al bijna 10 jaar live communicatie in de vorm van online, offline en hybride evenementen. In deze blogpost delen we graag onze tips en ideeën voor een goed online evenement.

1. Content, inhoud en relevantie
Het is gemakkelijker om je publiek tijdens een live event te enthousiasmeren en inspireren. Een prachtige locatie, waanzinnig licht & geluid, goed eten en (eerlijk is eerlijk…) een beetje alcohol doen al wonderen, zelfs als je communicatie een beetje rammelt. Maar bij een online event is jouw boodschap alles wat je nog hebt. Wij denken met je mee over je doelstelling en je doelgroep. We nemen jouw verhaal kritisch onder de loep en zorgen ervoor dat deze blijft boeien. We beginnen met de starter-box die mensen thuis ontvangen, we implementeren ict tools die gasten motiveren actief te participeren, we bouwen een kick-ass presentatie, boeken een animerende dagvoorzitter en verzorgen de techniek tot in de puntjes… allemaal corona safe.

2. Maak van kijkers deelnemers
Zorg ervoor dat de kijkers niet passief achteruit zakken in hun bureaustoelen. Betrek hen bij het evenement. Dit kan op allerlei manieren: zoals interactie via vragen en polls. Of gebruik een artiest / dagvoorzitter met interactieve acts die deelnemers allemaal tegelijk thuis mogen uitvoeren. Zo kom je het dichtste bij een gezamenlijke emotie. Precies wat een live event zo bijzonder maakt. Maar het kan ook simpel met een vooraf opgestuurde doos met pakjes. Iedereen mag op een bepaald moment tijdens het evenement pakje 1, dan pakje 2 enzovoorts openen. Zo kan iedereen toch met elkaar toasten en heeft iedereen hetzelfde chipje erbij. Ook proberen we van lezingen meer een vraag-en-antwoordgesprek te maken. Een format dat kijkers gewend zijn van TV. Dan creëer je een wisselwerking en is het niet alleen maar zenden van informatie.

3. Talking heads zijn saai
Als iemand alleen maar praat raakt de spanningsboog snel uitgeput. Documentairemakers kampen vaak met dit probleem. Ze laten de spreker dan vaak doorpraten terwijl er ondertussen iets ondersteunends te zien is. Veel sprekers denken vaak dat het enkel over de informatieoverdracht gaat. Als event-makers hebben we juist geleerd om dingen te laten zien in plaats van ze te vertellen. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Schenk bijvoorbeeld een glas vol water en laat het overstromen terwijl je vertelt over burn-out en overspannenheid. Het beeld en de metafoor van het overstromende glas zal lang blijven plakken in gedachten. En het levert de nodige hilariteit op.
Laat sprekers niet te lang aan het woord. Lang naar iemand luisteren is tijdens een live evenement gemakkelijker dan tijdens een online evenement. Tedx filmpjes duren niet voor niets maar twintig minuten. De spanningsboog van scherm media is gewoon wat korter. Dus overtuig sprekers ervan dat ze moeten indikken, laat ze de beste onderdelen van hun verhaal kiezen. Controleer of de spreker camera ervaring heeft, zo niet organiseren wij een spoedcursus. Het spreken voor een live publiek vraagt andere expertise dan spreken voor een camera. Zijn de sprekers geen ervaren podiumbeesten? Dan zetten wij een dagvoorzitter in die met humor en interactie jouw boodschap voor het voetlicht toveren. Wij werken bijvoorbeeld veel samen met www.jochemnooyen.nl

4. Gebruik het juiste medium
Verdiep je vooraf in de online software en met name wat de mogelijkheden ervan zijn. Zo is er een versie van Microsoft Teams, ‘Teams live events’ waarbij de deelnemers elkaar niet kunnen zien en horen. De host schakelt tussen de sprekers en alleen zij zijn te horen en te zien. Deze opzet werkt niet goed vinden wij. Want, juist op een live event moet je elkaar kunnen zien en horen. Dan krijg je die gezamenlijke ervaring. Als een spreker je inspireert en je ziet je collega’s ook opveren en wat noteren dan werkt dat aanstekelijk. Zoom kwam in het begin slecht in het nieuws omdat ze toen hun privacy niet goed op orde hadden. Daar is heel hard aan gewerkt en het is nu een van de veiligste omgevingen. Met ook nog eens de meeste mogelijkheden. Er kunnen bijvoorbeeld tot honderd deelnemers in een zoom gesprek. Verwacht je grote aantallen kijkers? Wij kennen de verschillen tussen de gratis streamingsdiensten (o.a. youtube-live, facebook-live, enz…) of een betaalde dedicated streaming partner. Extra tools voor interactie zoals via Mentimeter en Kahoot zijn onmisbaar geworden. Het is vanzelfsprekend dat elke deelnemer een goede internetverbinding nodig heeft, zijn webcam op ooghoogte plaatst, en voor goede verlichting zorgt. Check altijd wat er in je achtergrond te zien is. Want daar liggen de grootste blunder kansen. Wil je even een paar minuutjes lachen? Check dan de zoekterm “online meeting disasters” op youtube.

5. Break-out rooms zoals op een live event
Een leuk idee is om standaard ‘de koffieautomaat’ break-out room in te stellen bij vergaderingen. Iedereen snapt meteen dat je daar even kan roddelen. Tijdens een pauze, kan je ‘de rookruimte’ maken, dan ontmoeten de rokers elkaar daar weer even. Natuurlijk kan je ook een lounge maken, of de chill-out room. Of helemaal spannend ‘achter de tent’. Ook kan je een ware festivalsfeer maken door de verschillende break-out rooms te stylen. Elke break-out room heeft bijvoorbeeld een eigen artiest en de artiesten spelen telkens 10 minuten. Daarna wordt er gewisseld. Als extraatje kan je per break-out room ook pakjes hebben die de deelnemers op dat moment mogen open maken. Bijvoorbeeld confetti en slingers in de feestmuziek tent, en een instant cocktail in de cocktailbar. Een bingokaart met cadeautjes in de bingo hal en het antwoordformulier bij de pubquiz et cetera.

6. Dress to impress
Is er iets feestelijks te vieren, zorg dan voor een bijpassende dresscode op de uitnodiging. Als mensen vooraf meer moeite doen voor het online event dan stijgt vanzelf ook de verwachting. Dus als iedereen in cocktail stijl en feestelijke kleding verschijnt dan geeft dat een gezamenlijke beleving aan alle deelnemers.
Als evenementenbureau zijn we nu druk met online evenementen. We maken zowel zakelijke bijeenkomsten waarbij we de vraag krijgen deelnemers weer op te frissen met iets wonderlijks en humoristisch. Maar ook de feestelijke varianten van online events mochten we organiseren. We maken elk product op maat en bedenken hoe het inhoudelijk klopt bij de opdracht, maar vooral ook hoe we van kijkers actieve deelnemers kunnen maken. Een mooie uitdaging, van wereldwijde webinars voor CEO’s van top bedrijven tot het opleuken van de vergadering bijeenkomst van een gemeente. Het was gelukkig telkens een succes.

7. De schoenmaker en zijn/haar leest
Belangrijke vragen om jezelf te stellen wanneer je een online evenement gaat organiseren: kan ik het zelf of kan ik bij de organisatie de hulp van een communicatie- en evenementenbureau goed gebruiken? Weet ik zeker dat mijn boodschap overkomt, dat alles 100% technisch werkt en heb ik overal aan gedacht?
Maar hoe breng je vervolgens je boodschap? Hoe bewaak je de impact en de dynamiek van je online evenement? Net als met een fysiek evenement zijn er binnen een online evenement meerdere disciplines die samen moeten komen om het perfecte (online) congres of evenement te organiseren.
S4Events helpt je bij jouw hybride of online evenement.
Wanneer jouw evenement een grote impact moet maken of andere belangrijke marketing/communicatie doelstellingen heeft, kom je al gauw in onze discipline terecht: Event-Marketing en Live-Communicatie. Ook een online event is namelijk meer dan alleen het zenden van een “opgelezen tekst”, een uitgebreide vergadering of het uitspreken van een persoonlijke boodschap.
Stel jezelf de vraag, net als bij ieder ander evenement: wat wil je bereiken met je online event? Welke online en offline campagne hoort hierbij? Wat zijn de communicatie doelstellingen? Wie is je doelgroep? Wat is het doel en de boodschap en hoe pas je dit online toe?

Het is online nóg moeilijker om impact te maken met je event. En het maken van een onvergetelijke indruk, of dat nou online of offline is, is nu precies datgene waar wij als bureau van meerwaarde kunnen zijn. Bedenk ook goed dat je als merk altijd bouwt aan je merkwaarde, uitstraling, reputatie en branding. We zien nu vaak dat deze strenge eisen en wensen over de merkuitstraling nog weleens worden vergeten. Wij zijn marketing-communicatie-specialisten gericht op live. Ook wanneer iedereen naar een eigen scherm kijkt. Misschien wel júist als iedereen naar een scherm kijkt!

De jaren waarin een evenement niet meer was dan een spreker met een Powerpoint presentatie liggen al ver achter ons. Laten we online die stappen dan ook maken en niet vervallen in verouderde vormen van zenden. Engagement, interactie en écht de connectie maken.
Wanneer je dit bedenkt is de meerwaarde van een bureau duidelijk. Wij als S4Events kunnen je helpen bij de selectie van de allerbeste tool, de technische set-up, de productie, online en offline communicatie en het toesturen van de starter-kit aan je gasten. En belangrijk: het creëren van content vooraf, tijdens en na afloop van je online evenement.

Wij zijn je ideale en onafhankelijke collega die je adviseert en begeleidt, zodat we samen kunnen creëren. Bel ons en we creëren graag met je mee.

Koortsvrij.nl

Koortsvrij in nieuwsbrief eventplanner.nl

Artikel op eventplanner.nl

S4Events bv lanceert Koortsvrij.nl

De WHO meldt dat 89,9% van de corona-geïnfecteerden koorts heeft. Door temperatuurmeting met een thermische camera bij de toegangscontrole, zijn aanwezigen significant veiliger. Het kan zijn dat een gast bij een evenement zich niet ziek voelt en dus onbezorgd de triage passeert. Een warmtebeeldcamera zal in 9 van de 10 gevallen deze gast wél identificeren.

Medewerkers zullen deze bezoeker vriendelijk aanspreken. Zijn er nog meer ziekteverschijnselen? Een controlemeting met een oorthermometer kan 100% duidelijkheid geven of zij de bezoeker moeten vragen dit evenement niet te bezoeken.

De Nederlandse Autoriteit Persoonsgegevens heeft deze vorm van gezondheidscheck goedgekeurd binnen de AVG, vooropgesteld dat gegevens niet bewaard worden. Het beste laat je dit uitvoeren door een extern bedrijf dat geen enkele connectie heeft met de bezoekers-registratie.

Ken je het nog van vroeger? De eerste metaaldetectoren bij discotheken? Het was even wennen bij de ingang, maar eenmaal binnen voelde je je veiliger. Het creëren van een positief sentiment bij bezoekers is waarin de evenementenbranche uitblinkt, ook in deze tijden. Elke gast voelt zich veiliger, wetende dat hij/zij op een koorstvrije plek is.

De apparatuur is weggewerkt in een design zuil: een echte eye-catcher die van elk logo voorzien kan worden.

NAW registratie, tijdslot-reserveringen, desinfectiepunten, eenrichtingsverkeer, gratis mondkapjes, triage én koortsregistratie: kom er maar eens om bij bouwmarkt of grootgrutter!

Evenementen veiliger dan winkels? Yes we can!

Meer informatie: www.koortsvrij.nl

Foto door: www.nunesdosanjos.com

Bericht 2020.08.26

Evenementen zorgen niet voor verspreiding coronavirus.

Evenementen moeten zo snel mogelijk weer worden toegestaan. Ze zorgen niet voor een grote verspreiding van het coronavirus, terwijl de beperkende maatregelen wel leiden tot nu al tienduizenden ontslagen in de evenementenbranche. De VVEM, de vereniging van de evenementenorganisatoren, voelt zich gesterkt door onderzoek van een aan de Nijmeegse Radbouduniversiteit gelieerd onderzoeksteam, het Crisislab van onder meer hoogleraar Veiligheid van Besturen Ira Helsloot.

Volgens het onderzoeksrapport ‘Wat weten we nu eigenlijk van het coronavirus en wat betekent dit voor evenementen?’, opgesteld in opdracht van concertorganisator Mojo, is de kans om als gezonde evenementenbezoeker onder de 65 te overlijden aan corona dat je bij het evenement hebt opgelopen ongeveer een op de tienduizend, ‘daarmee vergelijkbaar met motorrijden’. Buiten-evenementen leiden volgens het rapport niet tot een onaanvaardbaar risico voor bezoekers (of hun contacten). ‘Simpelweg omdat buiten niet of nauwelijks besmettingen plaatsvinden.’

Voor binnen-evenementen geldt dat de kans op besmetting wel groter is, maar het risico dat dat nare gevolgen heeft, is voor gezonde mensen onder de 70 heel klein. Bij binnen-evenementen zou gebruik gemaakt kunnen worden van een koorts-check, extra ventilatie en UV-lampen: UV-straling maakt coronavirusdeeltjes binnen minuten onschadelijk, concluderen de onderzoekers op basis van verschillende wetenschappelijke studies.

Dat hij vooral naar overlijden als gevolg van corona en niet naar het ziek worden waardoor mensen op IC’s terecht komen, noemt hij onvermijdelijk. ,,Die kanttekening is terecht, maar daar zijn simpelweg geen onderzoeken naar gedaan.’’

,,Het is hartstikke fijn dat bevestigd wordt wat ook al in het buitenland is gebleken’’, stelt woordvoerder Willem Westerman van de VVEM in reactie op het rapport. ,,We hopen dat dit als input wordt gebruikt bij de beoordeling van wat er straks wel en niet mag.’’ De evenementenbranche zit in zwaar weer. ,,We zijn het hardst getroffen.’’ Per 1 september denkt de sector al 4 miljard van de jaarlijks 7,35 miljard aan omzet kwijt te zijn. ,,We hebben al afscheid genomen van de flexibele schil, de zzp’ers, en nu wordt van 30 tot 35 procent van het vaste personeel afscheid genomen. De nood is heel hoog.’’ Momenteel worden al plannen gemaakt om toch weer grootschalige evenementen te kunnen houden. Volgens de onderzoekers zijn voor buiten-evenementen geen aanvullende maatregelen nodig.

Evenementen veiliger dan winkels? Yes we can!

De WHO meldt dat 89,9% van de corona-geïnfecteerden koorts heeft. Door temperatuurmeting met een thermische camera als onderdeel van de toegangscontrole, zijn aanwezigen significant veiliger. Het kan zijn dat een gast bij een evenement zich niet ziek voelt en dus onbezorgd de triage passeert. Een warmtebeeldcamera zal in 9 van de 10 gevallen deze gast wél identificeren.

Medewerkers van koortsvrij.nl zullen deze bezoeker vriendelijk aanspreken. Zijn er nog meer ziekteverschijnselen? Een controlemeting met een oorthermometer kan 100% duidelijkheid geven of zij de bezoeker moeten vragen deze locatie niet te bezoeken. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft deze vorm van gezondheidscheck goedgekeurd binnen de AVG, vooropgesteld dat gegevens niet bewaard worden. Het beste laat je dit uitvoeren door een extern bedrijf dat geen enkele connectie heeft met de bezoekers-registratie.

Positief sentiment
‘Ken je het nog van vroeger? De eerste metaaldetectoren bij discotheken? Het was even wennen bij de ingang, maar eenmaal binnen voelde je je veiliger. Het creëren van een positief sentiment bij bezoekers is waarin de evenementenbranche uitblinkt, ook in deze tijden. Elke gast voelt zich vrijer, wetende dat hij/zij op een veilige plek is’, aldus Sven Steverink, eigenaar van koortsvrij.nl. ‘

NAW registratie, tijdslot-reserveringen, desinfectiepunten, eenrichtingsverkeer, gratis mondkapjes, triage én koortsregistratie: kom er maar eens om bij bouwmarkt of grootgrutter!
Evenementen veiliger dan winkels? Yes we can!’

Online Event

Waarom een online event door een evenementenbureau?

Belangrijke vragen om jezelf te stellen wanneer je een online evenement gaat organiseren: kan ik het zelf of kan ik bij de organisatie de hulp van een communicatie- en evenementenbureau goed gebruiken? Weet ik zeker dat mijn boodschap overkomt, dat alles 100% technisch werkt en heb ik overal aan gedacht?

Het antwoord is niet altijd eenvoudig, kan per evenement verschillen en begint vooral bij jezelf. Er zijn vele tools die ontzettend makkelijk en tegen geringe kosten heel goed werken. Zeker voor online evenementen of bijeenkomsten waarbij de vorm wat meer neigt naar een webinar of livestream met bijvoorbeeld één of enkele sprekers die een eenvoudige boodschap hebben.

Ook zijn er inmiddels veel aanbieders van AV-techniek, die steengoed zijn in camerawerk, technische realisatie en online streamingsdiensten.
Maar hoe breng je vervolgens je boodschap? Hoe breng je de doelstelling en doelgroep in kaart, hoe bewaak je de impact en de dynamiek van je online evenement? Net als met een fysiek evenement zijn er binnen een online evenement meerdere disciplines die samen moeten komen om het perfecte (online) congres of evenement te organiseren.

S4Events helpt je bij jouw hybride of online evenement.

Wanneer jouw evenement meer behelst, een grote impact moet maken of andere belangrijke marketing/communicatie doelstellingen heeft, kom je al gauw in onze discipline terecht: Event-Marketing en Live-Communicatie. Ook een online event is namelijk meer dan alleen het zenden van een “opgelezen tekst”, een uitgebreide vergadering of het uitspreken van een persoonlijke boodschap.

Stel jezelf de vraag, net als bij ieder ander evenement: wat wil je bereiken met je online event? Welke online en offline campagne hoort hierbij? Wat zijn de communicatie doelstellingen? Wie is je doelgroep? Wat is het doel en de boodschap en hoe pas je dit online toe?

Het is online nóg moeilijker om impact te maken met je event. En het maken van een onvergetelijke indruk, of dat nou online of offline is, is nu precies datgene waar wij als bureau van meerwaarde kunnen zijn. Bedenk ook goed dat je als merk altijd bouwt aan je merkwaarde, uitstraling, reputatie en branding. We zien nu vaak dat deze strenge eisen en wensen over de merkuitstraling nog weleens worden vergeten. Wij zijn marketing-communicatie-specialisten gericht op live. Ook wanneer iedereen naar een eigen scherm kijkt. Misschien wel juist als iedereen naar een scherm kijkt!

De jaren waarin een evenement niet meer was dan een spreker met een Powerpoint presentatie liggen al ver achter ons. Laten we online die stappen dan ook maken en niet vervallen in verouderde vormen van zenden. Engagement, interactie en écht de connectie maken.
Wanneer je dit bedenkt is de meerwaarde van een bureau duidelijk. Wij als S4Events kunnen je helpen bij de selectie van de allerbeste tool, de technische set-up, de productie, online en offline communicatie en het toesturen van de starter-kit aan je gasten. En belangrijk: het creëren van content vooraf, tijdens en na afloop van je online evenement.

Wij zijn je ideale en onafhankelijke collega die je adviseert en begeleidt, zodat we samen kunnen creëren. Bel ons en we creëren graag met je mee.

Hier is het dan: het protocol voor zakelijke evenementen conform RIVM-richtlijnen

Dit protocol bevat richtlijnen voor opdrachtgevers, organisatoren, accommodaties, toeleveranciers en bezoekers van zakelijke bijeenkomsten. Hieronder wordt verstaan vak- en consumentenbeurzen, corporate events, congressen en vergaderingen.
Publieksevenementen als concerten en festivals vallen uitdrukkelijk buiten de scope van dit protocol, aldus de samenstellers van dit protocol, het Eventplatform.nl. In dit platform bundelen 7 brancheorganisaties hun krachten. De .PDF downloaden of nalezen kan VIA DEZE LINK.

De nieuwe trend is positief ! (ook al verandert er niets)

Wat fijn dat we gestart zijn met de exit strategie (ja ja: onder voorbehoud). Vanaf 1 juni mogen we events organiseren t/m 30 aanwezigen en vanaf 1 juli met 100 aanwezigen (incl. personeel).
Voor organisatoren van besloten evenementen verandert er weinig. Vanwege de onduidelijkheid zijn alle events t/m de zomervakantie al geannuleerd of verplaatst. Het gros van onze opdrachten is sowieso voor meer dan 100 gasten en dit blijft verboden. Tot wanneer blijft onduidelijk…
Toch zijn we positief, we mogen weer wat! Wil je een kleinschalig evenement plannen? Wil je precies weten wat wel en niet kan en hoe we de gezondheid van jouw gasten beschermen?
Ik kom graag (alleen en met gewassen handen) naar je toe met een hoofd vol ideeën om samen vrijblijvend te brainstormen over jouw evenement.

Wat betekent de persconferentie voor “Evenementen”?

‘Het prille begin van de weg terug’, zo opende minister president Rutte de persconferentie. Helaas spreekt de politiek telkens over “evenementen” zonder daarbij de zelf aangebrachte differentiatie te benoemen. Dat is érg onduidelijk. Hieronder de uitleg:

*Evenementen die een vergunningsplicht hebben zijn tot 1 september 2020 verboden. Dat zijn “grote evenementen” in de openbare ruimte die toegankelijk zijn voor bezoekers. Dus geen Vierdaagse, Pinkpop, Zwarte Cross en Sail. Ook het betaalde voetbal blijft gesloten.

*S4Events organiseert vooral besloten B2B evenementen (dus zonder vergunningsplicht en niet openbaar toegankelijk). Deze evenementen blijven verboden tot 20 mei. Op dinsdagavond 12 mei wordt weer bekendgemaakt of de maatregelen verlengd worden.

Deze uitkomst is belabberd voor al die klanten die een “klein evenement” gepland hebben, begin juni (en dat zijn er véél). Nu annuleren of verplaatsen betekent veel annuleringskosten maken. Er is immers geen verbod voor juni dus is de klant dan de annulerende partij. Leveranciers in de branche hebben het moeilijk. Voor de bühne veel saamhorigheid en coulance, daarachter probeert iedereen te pakken wat ‘ie kan…
S4Events zal niet de contractueel afgesproken annuleringsvoorwaarden incasseren, maar per geval in samenspraak met onze leveranciers de best mogelijke oplossing zoeken. Net zoals in vele andere branches betekent dit vaak (deels) een waardevoucher.

S4 staat in de “Haerlems Bodem”

S4Events staat met een leuk artikel in de “Haerlems Bodem”. Wil je het nalezen?
Check: https://haerlemsbodem.nl/gesprek-met-zzpers-vreselijke-om-hier-evenementen-te-organiseren/

Frank Bohm, zelf ook zzp’er in de evenementen, interviewt de komende tijd zzp’ers over hun bestaan in deze bijzondere tijden. Als vijfde is Sven Steverink aan de beurt.

Bedankt voor het leuke interview, Frank!

Virtual VrijMiBo

Nu dat de meeste collega’s moederziel alleen thuis aan de slag zijn, zou een gezamenlijke weekafsluiting zo goed zijn voor de team-spirit. Samen borrelen in het echt zit er even niet in en virtueel proosten is ook maar een slap aftreksel, Maar niet bij S4Events!
Wij ontvangen de directeur / manager / CEO in onze studio in Haarlem of gaan bij hem/haar op bezoek. We streamen het dankwoord en de peptalk live, waarna we nog een uurtje een gezellige online-kroeg hosten. Met een echte DJ die snel inspeelt op verzoekjes, rad van fortuinlijke muziek en met een pubquiz op maat (incl. vragen over bedrijf en collega’s).
De totale kosten voor een borrel van een uur met alle techniek en DJ apparatuur bedraagt slechts € 375,=. Misschien wel het goedkoopste evenement dat ooit georganiseerd werd (elk nadeel heb z’n…).
We komen slechts met z’n tweeën (beeldtechnicus en DJ/presentator), wassen onze handjes en houden 1,5 meter afstand.

Als leuke extra is er nu de mogelijkheid om een uniek op maat gemaakt optreden te boeken van een bekende artiest. Dit concert is exclusief voor de gasten te volgen. Klein, intiem akoestisch vanuit de woonkamer van de artiest.